1. W przypadku wady produktu wykrytej w terminie roku od zakupu, nabywcy przysługuje reklamacja. 

2. Serwis może zażądać od nabywcy przesłania reklamowanego produktu. 

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 20 dni od dnia jej otrzymania, a jeżeli produkt został wysłany zgodnie z ustępem poprzedzającym, od dnia otrzymania przesyłki. 

4. O wyniku reklamacji nabywcę informuje się w drodze wiadomości e-mail na adres, z którego nastąpiło zgłoszenie reklamacji.

5. Reklamacja musi zawierać co najmniej:

  1. oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację -  imię i nazwisko lub firm, adres poczty elektronicznej,
  2. przedmiot reklamacji, zgłaszane zastrzeżenia,
  3. okoliczności uzasadniające reklamację,
  4. żądanie określonego działania lub zaniechania przez Serwis w związku ze złożoną reklamacją,
  5. reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@fancyworkcars.pl

6. Serwis rozpozna reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta zostaną podjęte działania żądane w zgłoszonej reklamacji, w przypadku nieuwzględnienia złożonej reklamacji Klientowi wysłana zostanie wiadomość zwrotna z tą informacją. W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji termin biegnie od doręczenia ostatniego wymaganego dokumentu lub informacji. 

7. Nabywca - konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów konsumenckich zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów 

Formularz reklamacyjny