1. W przypadku wady produktu wykrytej w terminie roku od zakupu, nabywcy przysługuje reklamacja.
2. Serwis może zażądać od nabywcy przesłania reklamowanego produktu.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 20 dni od dnia jej otrzymania, a jeżeli produkt został wysłany zgodnie z ustępem poprzedzającym, od dnia otrzymania przesyłki.
4. O wyniku reklamacji nabywcę informuje się w drodze wiadomości e-mail na adres, z którego nastąpiło zgłoszenie reklamacji.
5. Reklamacja musi zawierać co najmniej:
- oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację - imię i nazwisko lub firm, adres poczty elektronicznej,
- przedmiot reklamacji, zgłaszane zastrzeżenia,
- okoliczności uzasadniające reklamację,
- żądanie określonego działania lub zaniechania przez Serwis w związku ze złożoną reklamacją,
- reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@fancyworkcars.pl
6. Serwis rozpozna reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta zostaną podjęte działania żądane w zgłoszonej reklamacji, w przypadku nieuwzględnienia złożonej reklamacji Klientowi wysłana zostanie wiadomość zwrotna z tą informacją. W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji termin biegnie od doręczenia ostatniego wymaganego dokumentu lub informacji.
7. Nabywca - konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów konsumenckich zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów